Рубрика: Հայոց լեզու

Գոյականի թիվը

Գոյականի թիվը — Առակում գտնել գոյականները, նշել տեսակը, թիվը: Հայոց լեզու ձեռնարկից կատարել 116, 117, 118, 119, 120:

Առակ

Ձկնիկերը (հոգնակի, հասարակ) լողալով բարձրանում են ջրի երեսը (եզակի, հասարակ), իսկ ութոտնուկը (եզակի, հասարակ) մնում է ծովի  (եզակի, հասարակ) հատակում: Ուրախ փոթորիկը (եզակի, հասարակ) քիչ-քիչ սկսվում է, ձկնիկները (հոգնակի, հասարակ)  թռվռալով ալիքների  (հոգնակի, հասարակ) հետևից են ընկնում և ուզածների չափ պղպջակներ (հոգնակի, հասարակ) որսում: Իսկ երբ ամեն բան հանդարտվում է, հանկարծ ջրում մի վարդ (եզակի, հասարակ) է հայտնվում: Ալիքներից (հոգնակի, հասարակ) մեկն էր  փոթորիկի  (եզակի, հասարակ) ավարտին նրան մոտակա կղզուց  (եզակի, հասարակ) պոկել : Եվ սուզվում էր ծաղիկը (եզակի, հասարակ), օրորվելով ու պարելով իջնում ներքև: Այդպիսի ծաղիկ  (եզակի, հասարակ) ութոտնուկը  (եզակի, հասարակ) դեռ չէր տեսել, բա ինչպես էր բուրում. ծովի  (եզակի, հասարակ) բույսերը  (հոգնակի, հասարակ) երբեք չէին կարողանա այդպես բուրել:

Հայոց լեզու

  1. Տրված գոյականները դարձրո´ւ հոգնակի և բացատրի´ր օրինաչափությունները:

Ա. Ձև, արտ, հարց, սարք, զենք, դեզ, օր:

Ձևեր, արտեր, հարցեր, սարքեր, զենքեր, դեզեր, օրեր

Բ. Երկիր, տարի, գնացք, նվեր, վայրկյան, ուղևոր:

Երկրներ, տարիներ, գնացքներ, նվերներ, վարկյաններ, ուղևորներ

Գ. Թոռ, դուռ, մուկ, ձուկ, լեռ, բեռ:

Թոռներ, դռներ, մկներ, ձկներ, լեռներ, բեռներ

Դ.  Աստղ, արկղ, վագր, անգղ, սանր:

Աստղեր, արկղեր, վագրեր, անգղեր, սանրեր

  1. Երկու խմբի գոյականների հոգնակին կազմի´ր և օրինաչափությունը բացահայտի´ր:

Օրինակ`

Դասագիրք- դասագրքեր, վիպագիր- վիպագիրներ:

 

Ա.Դասագիրք, հեռագիր, արոտավայր, լրագիր, ծառաբուն, մրգաջուր, մրջնաբույն, ծաղկեփունջ, միջնապատ:

Դասագիրք-դասագրքեր, հեռագիր-հեռագրեր, արոտավայր-արոտավայրեր, լրագիր-լրագրեր, ծառաբուն-ծառաբներ, մրգաջուր-մրգաջրեր, մրջնաբույն-մրջնաբներ, ծաղկեփունջ-ծաղկեփնջեր, միջնապատ-միջնապատեր

Բ.Վիպագիր, մեծատուն, զինակիր, ժամացույց, կողմնացույց, երգահան, քարահատ, պատմագիր, քանդկագործ:

Վիպագիր-վիպագիրներ, մեծատուն-մեծատուններ, զինակիր-զինակիրներ, ժամացույց-ժամացույցներ, կողմնացույց-կողմնացույցներ, երգահան-երգահաններ, քարահատ-քարահատներ, պատմագիր-պատմագիրներ, քանդակագործ-քանդակագործներ

  1. Փակագծում տրված բառերը դարձրո´ւ հոգնակի և գրիի´ր կետերի փոխարեն:

Ամերիկացի վիճակագիրները(վիճակագիր) պարզել են, որ օրվա ընթացքում ամենաշատը քայլում են անասնապահները (անասնապահ) ու հողագործները (հողագործ):  Երկրորդ տեղում գյուղական նամակատարները (նամակատար ) են: Հաջորդը մատուցողները( մատուցող) ու բուժքույրներ (բուժքույր) են: Նրանցից  զգալիորեն քիչ են քայլում ոստիկանները (ոստիկան), հետախույզները (հետախույզ) ու  պահակները (պահակ): Ամենից քիչ քայլում են նահանգապետները (նահանգապետ) ու նախարարները (նախարար):

  1. Տրված գոյականները դարձրո´ւ հոգնակի և տեղադրի´ր նախադասությունների մեջ:

 

Կետորս, բանաձև, հրացան, նավապետ, շնաձուկ, ժամացույց:

Բոլոր նավապետներն էլ երազում են չբացահայտված կղզիներ գտնել:

Մեզ ասացին, որ բոլոր ժամացույցներն հետ են ընկել, ու ոչ մեկը նույն ժամը ցույց չի տալիս:

Ասում են, որ շնաձկներին արյան հոտն է հրապուրում:

Այդ տարածքում աշխատող կետաորսներն հետևում էին կետին ու վախենում էին ,թե ևս մեկին այնուամենայնիվ կվնասի:

Ցուցադրվող հրացաններն այդ նույն զինագործի որդիներն ու թոռներն էին սարքել:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s