Рубрика: Ջանի Ռոդարի, Գրականություն

Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները

Ջանի Ռոդարի — պատմվածք

Առաջադրանքներ — Միջին դպրոց

Կարող եք կարդալ Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները

Գլուխ առաջին

  • Առանձնացրու այն հատվածը, որտեղ քեզ նմանեցրիր Տոնինոյին. հիշիր քեզ հետ կապված այդպիսի մի դեպք (շարադրիր 5-6 նախադասությամբ):

Տոնինոն իր ծննդայն օրը անհամբեր սպասում էր իր նվերներին, անակնկալներին, շատ անհամբեր էր սպասում էր, թե ինչ է լինելու, ինչ է սպասվում իրեն: Ես նույպես այդպես եմ, ես նույնպես անհամբեր եմ, սիրում եմ ամեն բան իմանալ և որքան հնարավոր է արագ-արագ:

  • Հիշիր մի սուտ, որը քեզ գցել է անհարմար դրության կամ մի պատմության մեջ:
  • Կարո՞ղ ես առանձնացնել այս գլխի ամենակարևոր նախադասությունը: Ի՞նչ կյանքի բանալի է տալիս հեղինակը այս գլխում:

Իմ կարծիքով գլխի ամենակարևոր նախադասությունն այն է, որ Տոնինոյի մայրիկն իրեն ասում է, որ բացի ծննդյան նվերներից, ծննդյան տորթից, անկնկալներից ուրիշ ավելի կարևոր և հետաքրքիր բան էր այս կյանքում, և կյանքը չի վերջանում միայն ուրախ առիթներով և նվերներով:

Գլուխ երկրորդ

  • Փորձիր գնահատական տալ Տոնինոյի արարքներին. ինչպես էր օգտագործում իրեն տրված հնարավորությունը:

Իմ կարծիքով շատ զվարճելի էր Տոնինոյի արաքները, շատ ծիծաղելի, բայց կատակն և զվաճանքն էլ չափ ու սահման ունի, իմ կարծիքով նա շատ չափը անցավ և իր պատճառով ուսուցիչը դիտողություն էր անում ի ընկերներին չնայած, որ իր ընկերները անմեղ էին նա էր այս ամբողջ չար կատակի հեղինակը:

  • Ինչպիսի կերպար էր ուսուցիչը. պատասխանդ հիմնավորիր մեջբերումներով:

Իմ կարծիքով ուսուցպիչը խիստ և միշտ հաստաակամ էր, նա երեխաների հետ շատ վատ վարվեց, որովհետև երեխաներն ոչ մի կապ չունեին այս ամենի հետ կապված և նա պետք էր ուղղակի հավատար երեխաներին, որվհետև միշտ չէ, որ երեխաները ստում են:

  • Համեմատիր Տոնինոյի ուսուցչին քո ուսուցիչների հետ. որոնք են նմանություններն ու տարբերությունները:

Իմ կարծիքով Տոնինոյի ուսուցիչն ավելի խիստ և իր քսածի էր, իսկ մեր դպրոցի ուսուցիներ ասես մեր ընկերները լինեն, մեզ հետ միշտ ջերմ են: Տոնինոյի ուսուցիչն շատ վատ է, որ երեխաներին չի հավատում, նրանց վրա հույս չի դնում, իսկ մեր ուսուցիչներ մոտենում են ավելի ըմբռնումով, փորձում են երեխայի հետ լեզու գտնել և իմանալ ճշմարտությունը:

Գլուխ երրորդ

  • Երեխեք ջան, երրորդ գլուխը կարդալուց հետո շատ կուզենայի, որ ձեզ պատկերացնեիք մեր քաղաքի տրանսպորտում՝ անտեսանելիի կարգավիճակով:

Դե իհարկե անտեսանելի կարգավիճքկում պատկերացնելը շատշ դժվար է, բայց կփորցեմ պատկերացնել: Նախ կարող ես զվարճանալ բոլորի վրա, կաող ես չվճարել և անվճար երթևեկել, ինչը ոչ ոք չեր կարող միայն դու, կարող ես բարձր խոսել, վազվզել, եգել պարել կարող ես անել այն ամենը ինչը չեն կարող անել մյուսները ինձ թվում է հետաշրքր կլինի:

Գլուխ չորրորդ

  • Փորձեք Տոնինոյին գնահատական տալ. արդարացրեք և մեղադրեք:

Իմ կարծիքով Տոնինոն մեղավոր էր նրանում, որ հրուշակի խանութում առանց վճարելու օգտվում էր քաղցրավենիքներից, բայց նաև անմեղ էր նրանում, որ եթե անգամ նա ցանկանար վաճարել ինչպես պետք է վճարել, ախր նա անտեսանելի էր և ոչ ոք նրան չեր կարող տեսնել:

  • Տվեք ձեր գնահատականը Տոնինոյի արարքներին և վարքագծին:

Իմ կարծիքով Տոնինոն սովորական երեխայի նման է վարվում, ինձ թվում է, որ ցանկացած երեխային էլ տային այդպիսի հնարավորություն այդպես կաներ, բայց իմ կարծիքով այդ զվարճանքը, մարդկանց վրա ծաղրանքը, քաղցրավենիքներ վայելելն էլ ունի իր սահմանն և պետք չէ անցնել տրված սահմանն, որովհետև կարող է իր անտեսանելիություն կորի և նա այդ ժամանկ կհասկանա, որ սխալ է օգտագործել այդ հնարավորությունը, նա դա չի օգտագործել նրա համր ինչի համար այն տվել են իրեն, այլ օգտագործել է իր հաճույքների և զվարճանքների համար:

Գլուխ հինգերորդ

  • Առանձնացրու այն հատվածը, որը շա՜տ հարազատ է քեզ և քեզ հետ էլ է պատահել: Պատմիր:

Ինձ համար հարազատ էր այն հատվածը, որ ես ինչ-որ բան անում եմ, բայց հետո հետ եմ մտածում, փւշմանում եմ, ցանկանում եմ նորից անել և այս անգամ կանեմ իմ ուզած ձևով, բայց արդեն ուշ է լինում, այդ պատճառով պետք է մի բան մտածելուց, ակմ անելուց առաջ լավ մատծել հետևանքների մասին և նոր անել:

  • Մեկնաբանիր հետևյալ միտքը. «Նա գիտեր, որ այդ գովեստներին արժանի չէ, քանի որ պատճառը ոչ թե խիղճն էր, այլ ստամոքսը»

Իմ կարծիքով այս միտքն նաշանակում էր, որ ոչ թե նա խիզախություն էր արել ասել և իր ընկերներին ազատել դասից այլ ուղղակի նա քաղցած էր և նրան իր քաղցն էր ստիպել,ոչ թե խիզխությունն, եթե նա չունենար այդ քաղցը նա երևի երբեք էլ խիզախություն չունենար ասել այդ ամենը:

  • «- Ինչի է պետք անտեսանելի լինելը, չէ,  հերիք է: Ես ձանձրացել եմ, չեմ ուզում անտեսանելի լինել»: — Խորհուրդ տվեք Տոնինոյին՝ ինչ անել, եթե իրավիճակը հնարավոր չէ փոխել, ապա ինչը պետք է փոխել…»

Եթե իրավիչակն հնարավո չէ փոխել գոնե կարելի է փոխել իր ապրելակերպն, ընկերների վրա զվարճալուց և ուրախանալուց բացի կարելի բացթողումներն անել, մարդկանց օգնել, փորձել ապրել այնպիսի կյանքով ինչպիսի կյանքով ապրել է և թեկուզ նրան ոչ ոք չի լսում և չի տեսնում և այդ ժամանակ մի գուցե նա դառնա նորից այնպիսին ինչպին նա կար:

Գլուխ վեցերորդ

  • Ինչ կարևոր ,,հայտնագործություն,,  արեց Տոնինոն իր համար: Բացատրիր, թե ինչու:

Տոնինոն իր համար արեց շատ կարևոր հայտնագործություն, նա հասկացավ,որ կյանքում ամենավատ բանը ոչ թե աղքատութնունն է, այլ մենակությունը, որովհետև աղքատներն իրար իգնում են, իրար հետ կարողանում են շփվել, իսկ մենակ մարդը անուժ է,նա անզոր է, նա չունի ոչ մի ընկեր, ընտանիք, բարեկավ, չունի ոչ մեկին և դա շատ վատ և ցավալի է լինել մեն-մենակ:

  • Փորձիր հիշել քո արած վերջին ,,հայտնագործությունը,,:
  • Պատրաստիր տեսանյութ առօրյայիդ այն մանրուքների մասին, առանց որոնց չես պատկերացնում քո կյանքը:

Գլուխ յոթերորդ

  • Ինչու Տոնինոյին տեսավ հենց Պաոլան և ոչ իր ընկերներից կամ բակի երեխաներից որևէ մեկը:

Նա տեսավ միայն Պաոլանին, որովհետև նա նույնպես իր պես միայնակ էր, բոլորը իրեն անտեսում էին, ոչ ոք իր հետ չէր խոսում ասես նա իրենց համար ոչնչություն լինի, Տոնինոն նույնպես նա միայնակ էր, անտեսանելի, չուներ ոչ ընկոր, ոչ ծնողներ:

  • Որո՞նք են մենակության զգացումի առավելություններն ու թերությունները: Արդյո՞ք քեզ հոգեհարազատ է այդ զգացումը. ինչու:

Մենակությունն ինձ համար դա շատ տհաճ զգացողությունն է, որովհետև երբ լինում ես միայնակ դու չես կարողանում կիսվել ընկերներիտ հետ, իրենց հետ զրուցել, շփվել, խաղալ, չես կարողանում ծնողներիտ ջերմությունն և հոգատարությունը զգալ և դու կարծես դառնում ես անզգ մի արարած ում բոլորը անտեսում են և հեռու վանում: Ինձ համար մենակությունն այդքան էլ հոգեհարազտ զգացմունք չէ, բայց իմ կարծիքով բոլոր մարդիկ էլ որոշ չափով մենակ են:

  • Հիշիր քո կյանքից մի դրվագ, երբ քեզ շատ մենակ ես զգացել:

Գլուխ ութերորդ

  • Ինչ կարևոր բացահայտումներ արեց Տոնինոն. ինչու՞ են դրանք կարևոր:

Տոնին բացահայտեց, որ խնդիրներ լուծելիս պետք է, ոչ թե ուղղակի լուծել, որպեսզի ցածր և վատ գնահատակններ չստանալ, այլ պետք է խնդիրն լինի հետաքրքիր, զվարճալի, որպեսզի երեխան հաճույքով և կամենալով լուծի խնդիրն այլ, ոչ թե ստիպված լինելով:

  • Պաոլայի խնդիրը լուծելու հատվածում հեղինակը մեզ շա՜տ կարևոր պատգամ է հղում. ո՞րն է այն:
  • Ի՞նչ կարևոր հարցեր կան, որոնք դու ես ուզում լուծել, երբ մեծանաս:

Կան շատ-շատ հարցեր, որ ես կցանկանաըի լուծել առաջին հարցը, որ մեր քաղաքը դառնա ավելի մաքուր, երկրորդը որպեսզի մենք դառնանք համերաշխք, իսկ երրորդը որպեսզի լինենք ավելի բարեհոգի այլ, ոչ թե եսասեր և առհամարական:

Գլուխ իններորդ (վերջաբան)

  • Ի՞նչ կանես առաջին, երկրորդ և երրորդ հերթին, եթե շատ հեռավոր վայրերից երկար ժամանակ հետո վերադառնաս տուն:

Նախ և առաջ կգրկեմ, կողջունեմ, կարոտս կառնեմ ծնողներիցս և ընկերներիսց: Երկրորդը կտեսնեի ինչ նոր բաներ են ավելացել, տանը, բակում,դրսում, քաղաքում: Երրորդը թղթի վրա գրի կառնեի իմ արկածների, փորձությունների և հետաքրքիր իրադարձությունների մասին:

  • Ի՞նչ ես կարծում, ինչ է դժվարությունը:

Իմ կարծիքով դժվարությունն դա շատ կարևոր բան է, որովհետև եթե դժվարությունների միջով չանցնես, երբեք չես կարողանա դժվարությունն զվարճանքից տարբերել, չես կարողանա կյանքը գնահատել և գոյատևել: Իմ կարծիքով դժվարություններ ունենում են ամեն ոք, անգամ ամենախելացի, ամենաբարի և ամենա-ամենա մարդը հնարավոր չէ, որ չունենա գոնե մի փոքր դժվարություն, որովհետև եթե չունենա դժվարություններ դա էլ կլինի իր թեությունն և այլև չի կարող կոչվել ամենա-ամենա:

  • ,,Դժվարության վրայով պետք է թռչել,, — բացատրիր արտահայտությունը:

Դժվարության վրայով պետք է թռչել իմ կարծիքով դա նշանակում է, որ պետք չէ շատ ծանր տանել դժվարությունները, տանջվել, տառապել, նեղվել և հանձնվել ուղղակի պետք է նրա վրայով թռչել և անտեսել:

  • Պատմիր մի դրվագ քո կյանքից, երբ քո կարծիքով թռել ես դժվարության վրայով:

 

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s